Jak používat tísňové volání 112?


Dne:12.06.2009 | autor: Kamil Štajgl

Datum nehody: neuvedeno, dopravní nehody dnes

Tísňová linka 112 byla v České republice zavedena ve všech telefoních sítích od začátku roku 2003 jako jedna z podmínek vstupu ČR do EU. Předtím bylo funkční jen v mobilních sítích. V roce 2005 byla dokončena realizace a výstavby a zprovoznění moderní telekomunikační technologie pro příjem tísňového volání. Tato realizace umožnila plně využívat služby jako například: identifikace volaného čísla, identifikace čísla volajícího, identifikace adresy pevné telefonní stanice, identifikace telefonního operátora, identifikace polohy mobilního telefonu, jednotný geografický informační systém, nezávislé IP telefonní spojení mezi operačními středisky, jazyková podpora.

Při předávání zprávy na číslo 112 uveďte následující informace: co se stalo, kde se co stalo, své jméno a číslo telefonu, ze kterého voláte. Po ukončení hovoru vyčkejte na zpětný telefonát, kterým si operační pracovník ověří pravdivost nahlášené zprávy.

Zdroj: www.awauta.cz

Portál Chcižít.cz je na Facebooku - děkujeme za podporu!
Klikněte na To se mi líbí

Líbí se vám portál Chcižít.cz? Podpořte nás kliknutím na tlačítko To se mi líbí dole.


Rady a tipy

Letošní podzim je krásný, ale povinnost zimních pneumatik začne platit už v úterý

"Dle §40a zákona 361/2000 Sb. mají řidiči povinnost použít zimní pneumatiky v období od 1. listopadu do 31. března, pokud: Je na silnici…

zobrazit celou radu »

zobrazit všechny tipy »
© Chcižít.cz | 2000 - 2024 | Vyrobil INET-SERVIS.CZ Kontakt | Nastavení cookies