Reklama v automobilovém průmyslu je důležitá


Dne:24.12.2010 | autor: Kamil Štajgl

Datum nehody: neuvedeno, dopravní nehody dnes

A ví to i Mladoboleslavská škodovka, která do reklam investovala 386 miliónů korun, druhým největším inzerentem byl Ford 256 miliónů korun a třetí Peugeot 244 miliónů. Pětku uzavírá na čtvrtém místě Hyundai a pátý je Renault. Do televizní reklamy nebo do reklamy v tisku směřovalo celkem 2,64 miliardy korun.

Zdroj: magazin.ceskenoviny.cz

Portál Chcižít.cz je na Facebooku - děkujeme za podporu!
Klikněte na To se mi líbí

Líbí se vám portál Chcižít.cz? Podpořte nás kliknutím na tlačítko To se mi líbí dole.


Rady a tipy

S pyrotechnikou zacházejte opatrně, opilé k rachejtlím raději nepouštějte

Smrt, devastující zranění, těžké popáleniny, požár – to vše způsobuje zábavní pyrotechnika nejen během silvestrovských oslav.  "Již pokus o …

zobrazit celou radu »

zobrazit všechny tipy »
© Chcižít.cz | 2000 - 2024 | Vyrobil INET-SERVIS.CZ Kontakt | Nastavení cookies